kyckling/insekt?

Maja Skoglund (tjejen som lätt får agressivationsutbrott, ett av dom finns på video här nedan) påstod att hennes kompis påstått att en kyckling är en insekt. Magots ställer sig frågan, kan det stämma?



Mjaa, kanske!

Alla varelser söker efter lycka; så låt oss utvidga vår omsorg till att omfatta alla varelser.
Carolina!

Ni är tillbaka! FAAAN vad kul! jag bara kika in för att kolla på gamla inlägg och titta vad jag hitta guu så glad jag blev nu.. ni gjorde min dag! Puss på er fina!

2011-05-10 @ 19:34:43
Mikael

Snälla kan jag få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-06-12 @ 20:47:42
  URL: http://forum.modekampanj.com
 Namn


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar

        Kom ihåg mig?