dagens skrattattack!

Bara för att våran allas Maja Skoglund är den skönaste som vandrat på denna planet har vi beslutat att kandidera med det här klippet i en tävling över minnesvärda stunder i livet.  Där kan man vinna en kanonfin Sony Ericsson Xperia Arc. Motivering till varför det här klippet bör vinna är:

"Den här videon på min kära vän har fått mig och många andra att skratta sig till tårar oräkneligt många gånger! Känner man min vän vet man att hon annars jämt och ständigt är en väldigt glad och sprallig person så att se henne få det här utbrottet var minst sagt minnesvärt! Jag älskar alla de små detaljerna som när hon sätter sig upp och ser sig omkring i början som om hon vore en tant som hört några rackarungar pallat äpplen igen. Att hon även hotar sin syster med att hennes mamma kommer döda henne om hon ser det gör allting bara ännu roligare! Maja är en av de mysigaste personerna jag känner och jag tycker väldigt mycket om henne, hon själv kan vika sig dubbelt av skratt för den här videon så hennes självironi är stor. Det gillar jag! Motivation till att jag borde få vinna telefonen är att efter att min egna gick sönder, fick jag ta över (håll i er nu) MIN MORMORS telefon som jag nu går med. Det är en sån typ av telefon som inte fyller mycket mer än smsfunktion och knappt det... Så en lite mer modern telefon skulle underlätta!"

http://vinnarc.feber.se/



Man behöver inte alltid visa sig från sin bästa sida - är den tillräckligt bra så lyser den igenom.

 Namn


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar

        Kom ihåg mig?