Ursäkta

vi har samlats här idag för att bevittna ännu en ursäkt. en ursäkt som många gånger sökt nåd i era tappra läsares hjärtan. vi ber er nu att sanktionera våran ursäkt och ge utrymme till den i eran blodpump. vi är till fullo med på noterna att denna ursäkt uppkommit i tidigare scenarium men denna gång kallar vi den för ursäkternas ursäkt.
det här är


The ursäkt.

vi är nu villig att tjäna er till det yttersta och bedjar därför till er att orientera oss mot vägen till era hjärtan.
Vad söker ni?

vi är tillbaka, öppna för alla förslag.

so, give it 2 us!



500 000 svenskar lider av dylexi
Björn Auf Schelkenberg

Trevligt att få höras av!



Jag heter Björn Auf Schelkenberg och jobbar på studieförbeläggande företaget AEF Marks, USA.

Mina kollegor har studerat er blogg samt er poetiska samvisning av de texter ni bifogar vilket har förefallit i deras smak. Jag fick för cirka en vecka sen ett mail från dessa kollegor med informationen att att följa:



www.magots.blogg.se, framtida ungskapare?



Studera och skicka analys med vilka strategiska slutsatser du tagit!



Tack på förhand!

AEF Marks, 06



Jag tog vara på idén de ville framföra och fann något över förväntan.

Vi skulle vilja ge er ett kontrakt med klausuler innetäcknade av två års sparsgaranti med cirka 2.4 % ränta och en bonus per formatiska serieframföringar på 120 kr/trycksanvisningar.



Hör gärna av er om intresset infaller sig!



Tack på förhand!



AEF Marks



2010-03-21 @ 00:25:45
 Namn


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar

        Kom ihåg mig?