du trevliga lunch

i samarbete med två väldigt välskapta kvinnor lunchade magots i hedens matsal.
Mycket hann hända, mycket kommer ni få se. till en början ger vi er lite teckningar, men vänta bara.
inom ett kvickt skede kommer även lite rörligform ta sitt utrymme här i rutan. så häng kvar!



vårat samlag..



eländiga korvstroganof...



vi fick livnära oss som vildkaniner istället



Karin har alltid en speciell relation till det hon stoppar i sig
alltid finns där en tanke innan hon stoppar tuggan i munnen
här har vi vittnesbörd för stroganofreaktionen..



Likaså Helen..
lite finurligare efter morötterna kanske.



en karin mitt i maten



en frida mitt i maten...

Alla människor sätter i sig mat, men få kan konsten att äta.

Hanna

Vi är nog de ända som riktigt kan bemästra det där med att äta!

2009-11-19 @ 23:04:23
  URL: http://haniel.blogg.se/
frida

jag kan helt klart äta!, inte hanna..

....göda...Göda...GÖDA!

2009-11-21 @ 20:38:23
saris

HAHAHAHAHHAH jag skrattar mig till andnöd i samma stund som jag betraktar detta fagra bildspel!!!!

2009-11-30 @ 13:59:08
  URL: http://chooseus.blogg.se/
 Namn


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar

        Kom ihåg mig?