Stående ovationer

Kamrater och holländare!

Inte ens dom allvetande Magots förstår vad som hänt dom senaste dagarna. Eller är vi kanske så illa tvungna att nämna det skrämmande ordet veckorna nu? näe vi vet inte...
Vad vi vet är att vi tänker ta tag med lovikavantarna nu.
Detta misstag, wont be repeated (som det så fint heter på gotländska). 

Ni har kaotiskt längtat och det har sannoligen vi också gjort. 
Så låt oss alla jubla högt när Magots meddelar att vi rest oss från vårat nervsammanbrott och är redo att för tredje gången ROCKA FETT med er läsare!





 
Tredje gången gillt.
frida

jag är en gnutta besviken!

2009-06-21 @ 20:01:53
  URL: http://superfrida.webblogg.se/
Karin

jag får en känsla av att vi båda nöter våran beundransvärda blogg samtidigt såhär på kvällskvisten? Ska vi ha ett litet samanträde på messenger kanske? jag har upplevt något stort helen! jag såg en grävling påvägen hem. hur coolt är itne det ? :D

2009-06-22 @ 00:32:46
  URL: http://magots.blogg.se/
Anonym

Kanske även är så att jag möter er här på magots, det är ju faktiskt där alla hänger så jag är inte så förvånad. Men jag måste säga att jag är glad att ni är on track igen:D

2009-06-22 @ 01:11:44
 Namn


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar

        Kom ihåg mig?