Magots på taket

Efter våran vistelse på Hällen var det dags för ett besök på Johanssons tak då vi tänkte speja efter busarna som vandaliserat deras kåk dom senaste nätterna. Där satt vi i några timmar och åt en massa smaskens och Karin väntade längtansfullt efter att någon skulle passera så hon skulle få någon att utropa " Hejsan hoppsan lillebror" till.
Tyvär kom ingen annan än en äldre dam med sin hund vilket kändes lite opassande.

'


Helen - " Karin har jag en fluga på tanden?"
Karin - " en fluga på tanden?!"
Helen - " jaa, jag brukar få det ibland."



Alla greppar tag i det närmsta tänkbara man kan visa upp.
Helen i sin Ben&Jerry
Hanna i sin kladdkaka
Karin i sin underkropp?



Att köra näsan under den här skorstenen verkade som en bra idé för magots tills den vedervärdiga stanken kom och vi kom på att det var ventilationen till toaletten...



Vi började döda mygg också, om ni tittar riktigt noga ser ni vårat första offer där.



men tids nog blev dom bara fler och fler.



Det är lugnt, vi försöker bara göra oss lite coola framför kameran.

I det här inlägget skulle vi även kunna flika in med en Vad Magots aldrig skulle göra.
Men denna gång får det bli en:
Vad Magots inte borde göra men gör iallafall.

Skriker I'm the king of the world  för fulls hals med utsträckta armar i alla "fånga stunden" tillfällen.
Som tillexempel när man sitter uppe på ett tak en lugn kväll mitt på Björktjära...


Du kan skoja med apan, men akta dig för att leka med hans svans.

Hanna

Ni behöver ju inte godkänna den här, men ni är för jäkla roliga! Ni har det tjejer, ni har det!

2009-06-25 @ 19:45:24
  URL: http://haniel.blogg.se/
Anonym

Näe säger jag det som jag brukar säga det Högt och ljudligt! Nu blir jag bara för sugen på en påse godis efer eran på bild. coop nästa!

2009-06-26 @ 21:44:58
  URL: http://ifridashuvud.blogg.se/
 Namn


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar

        Kom ihåg mig?